Επικοινωνία

Στην αρχή

Συχνές Ερωτήσεις
Πέγκυ Βρυνιώτη - Diet Your Way στο Μοσχάτο


Τι χρειάζεται πριν την πρωτη μου συναντηση με τη διαιτολόγο?


Απαραίτητη προϋπόθεση για όλα τα διατροφικά προγράμματα είναι οι πρόσφατες εξετάσεις αίματος.

Πόσα κιλά μπορώ να χάσω σε ένα μήνα;

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η εβδομαδιαία απώλεια βάρους πρέπει να κυμαίνεται γύρω στο 1-2 % του σωματικού βάρους (π.χ. σε ένα άτομο 70 Kg αντιστοιχεί απώλεια βάρους 700-1.400 γρ./ εβδομάδα). 

Επιπλέον, το 70% της  απώλειας βάρους πρέπει να είναι λίπος.

Από εκεί και πέρα το μέγεθος απώλειας ποικίλει ανάλογα με τον μεταβολισμό του κάθε ατόμου, το ιατρικό ιστορικό και το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας.

Πόσα ποτήρια νερού πρέπει να καταναλώνω καθημερινά;

Η συνιστώμενη ποσότητα είναι οκτώ με δέκα ποτήρια νερό καθημερινά.
Σε περίπτωση αυξημένης άθλησης ή δραστηριότητας και κατακράτησης υγρών, προσπαθήστε να ξεπεράσετε το όριο των οκτώ ποτηριών.
Τα υγρά που καταναλώνουμε από χυμούς, τσάι κτλ πρέπει να θεωρούνται ως επιπλέον και να μην αφαιρούνται από τη συνιστώμενη ποσότητα νερού.

Πως γινεται η λιπομέτρηση;

Με τη μέθοδο της βιοηλεκτρικής ανάλυσης και τον επαγγελματικό λιπομετρητή InBody R20. Ακουμπώντας τις πατούσες σας σε δύο μεταλλικές επιφάνειες της ζυγαριάς και κρατώντας στα χέρια σας, ένα επιπλέον εξάρτημα που μοιάζει με τιμόνι και έχει και εκείνο μεταλλική επιφάνεια, δημιουργείται ένα κύκλωμα με πολύ χαμηλής έντασης ηλεκτρικό ρεύμα που διαπερνά το σώμα.
Στην συνέχεια με την χρήση ενός μαθηματικού αλγόριθμου (υπάρχει σε λογισμικό), ο οποίος συνδυάζει το φύλο, την ηλικία, το βάρος και την ταχύτητα αγωγής του ηλεκτρικού ρεύματος, υπολογίζεται το ποσοστό του σωματικού λίπους.
Η μέθοδος αυτή θεωρείται ως η πιο σύγχρονη και αποτελεσματική, διότι δίνει τα αποτελέσματα γρήγορα και με απόλυτη ακρίβεια και ασφάλεια.

Πόσο λίπος πρέπει να έχω;

Οι διατροφολόγοι συνιστούμε το ιδανικό ποσοστό λίπους στο σύνολο της σωματικής μάζας να είναι:

  • Άνδρες κάτω των 30 ετών 14% - 20%
  • Γυναίκες κάτω των 30 ετών 17% - 24%
  • Άνδρες άνω των 30 ετών 17% - 23%
  • Γυναίκες άνω των 30 ετών 20% - 27%

Το σωματικό βάρος μπορούμε πολύ εύκολα να το μετράμε σε μία ζυγαριά. Όμως, δε σημαίνει ότι ένα άτομο με χαμηλό σωματικό βάρος έχει και χαμηλό ποσοστό λίπους.