Άρθρα

 

 
 
Γονιδιακή διατροφή: Τι πρέπει να τρως με βάση το DNA σου!
 
 
Δίαιτα μόνο για εσένα και Εξατομικευμένη διατροφή για δυνατό μεταβολισμό, υγεία, πρόληψη και αντιγήρανση!

Η γονιδιακή διατροφή εξειδικεύεται και καθορίζεται από τον προσωπικό μας γονότυπο και βασίζεται στη γνώση των διατροφικών αναγκών του οργανισμού μας. Αυτή η γενετική μας προδιάθεση είναι υπεύθυνη για τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητά μας! Με το εξειδικευμένο τεστ DNA, εξετάζεται το πώς η διατροφή επηρεάζει την έκφραση των γονιδίων και υποδεικνύει την προδιάθεση που έχει ο κάθε οργανισμός σύμφωνα με τους προσωπικούς γενετικούς παράγοντες. Γνωρίζοντας, λοιπόν το γενετικό προφίλ είναι πλέον εύκολο για κάποιον να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα και να ακολουθεί το προσωποποιημένο διαιτολόγιό του, ώστε να αποτρέψει την εκδήλωση μιας κλινικής κατάστασης. Όταν κάποιος γνωρίζει το γονιδίωμά του, γνωρίζει ποιες προληπτικές εξετάσεις οφείλει να πραγματοποιεί σε τακτά χρονικά διαστήματα για να διαγνώσει σε πρώιμο στάδιο την ασθένεια, αλλά κυρίως πώς πρέπει να διατρέφεται και να ζει για να προλαμβάνει την εκδήλωση της.

Με αυτόν τον τρόπο, ελέγχεται αποτελεσματικότερα:
  • Η απώλεια ή αύξηση βάρους (έλεγχος λιπιδίων, υδατανθράκων και άλλων θρεπτικών ουσιών),
  • Η πρόληψη ασθενειών, μέσω ελέγχων και κατάλληλης διατροφής,
  • η μείωση/εξάλειψη των συμπτωμάτων γαστρεντερικών προβλημάτων που συνδέονται με διατροφικές δυσανεξίες (γλουτένη, λακτόζη),
  • η βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος
  • η καλύτερη άθληση μέσω των αθλημάτων που μας ταιριάζουν κ.λπ. η προδιάθεση για πρόωρη γήρανση,
  • η αντιοξειδωτική ικανότητα του ατόμου

Τι εξετάζει ο διατροφικός γενετικός έλεγχος GENETIX 23 by Safembryo
Το διατροφικό τεστ δίνει μια σε βάθος ματιά στο πως το σώμα σας αντιδρά στην αφομοίωση μέχρι και 750 διαφορετικών τύπων τροφίμων. Αναφέρει επίσης 27 άλλους παράγοντες που περιλαμβάνουν:
  • Επίτευξη αύξησης / απώλειας βάρους (έλεγχος λιπιδίων, υδατανθράκων και άλλων θρεπτικών ουσιών).
  • Μείωση / εξάλειψη των συμπτωμάτων σε περίπτωση που παρουσιάζονται γαστρεντερικά προβλήματα (που συνδέονται με διατροφικές δυσανεξίες).
  • Βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος (μέσα από τη σωστή πρόσληψη βιταμινών και ανόργανων συστατικών).
  • Ανταπόκριση στην άσκηση: επιλέξτε το σωστό άθλημα για να εξασκηθείτε και να απαλλαγείτε από τις αποθέσεις λίπους.
  • Διατροφικές δυσανεξίες: δυσανεξία στη λακτόζη και τη γλουτένη (κοιλιοκάκη).
  • Ρίσκο να είστε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι
  • Αφομοίωση θρεπτικών ουσιών (λιπίδια, λίπη, υδατάνθρακες, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες ..)
  • Αφομοίωση μέχρι 750 τύπων τροφίμων
  • Διατροφική συμπεριφορά (έλεγχος της όρεξης και κορεσμού).
  • Μεταβολισμός της καφεΐνης και του αλκοόλ.
 
 
 
 
Αναιμία
 
Φαινόμενο γιο-γιο
 
Παιδικό Πρωινό
 
Αυτοπαρακολούθηση
 
Διατήρηση της απώλειας βάρους : Πως θα τα καταφέρετε!
 
Τι να καταναλώσω για βραδινό ;
 
Μπύρα - Σταρένια απόλαυση!
 
Είστε έτοιμοι για δίαιτα;
 
Η δίαιτα του φθινοπώρου!
 
Ιδανικά σνακ για την παραλία
 
Ιώσεις και Αντιοξειδωτικά
 
Κοιμήσου και ……….Αδυνάτισε!
 
Λιπομέτρηση: γιατί είναι σημαντικότερη από την ένδειξη των κιλών της ζυγαριάς!
 
Νηστεύω, τι να προτιμήσω;
 
Ο 10λογος της Σωστής Απώλειας Βάρους!
 
Ξεκίνα τη μέρα με ένα θρεπτικό πρωινό!
 
Σωστή και Μεσογειακή Διατροφή!
 
Δίαιτα για δύο!